3 juni

05.48 Fikar. Vilken dag de blev….träningen. På morron hann jag bara krama o pussa på Birk innan han åkte till jobbet. Jag va i stallet, mockade och fixade. Packade lastbil,

Lastade lite tidigt och skulle o tanka.Allt gick fint. På vägen dit ringde EvaKarin o sa att OM jag kom tidigt kunde jag börja direkt. SKulle iväg. .

Jag var tidig och började 11.30 ist. Vilket jädra pass de blev. Bästa nånsin. Hon tyckte han va SÅ bra från start och lite smådetaljer o analyser blev de de bästa han gått. Han kommer definitivt lära sej trampet fullt ut. Tar lite längre tid bara. Glimtar till så otroligt ibland.

Tycker de är tidigt med Vansbro men påminde om Hammaröstarten….Ja men de är för osäkert ännu mellan piaf passage. Han sa att hon fatta mej oxå , de är oxå träning att tävla ibland.

Ska tillbaka i veckan innan Vansbro så vi får se.

Men så underbart de va. Var dessutom ensam så ingen filma.

Birk lilla födelsedag. Presentkort på NewYorker….där finns de roliga kläder till bra priser.

Tacos…..hade missat Quornfärsen så de blev typ chips till kvällsmat efter en dag i lastbil med 2 mackor. HMMM….. blåbärspaj till efterrätt. Åt inget med i går kväll.

Idag ska jag rida nån…mocka o greja och efter luncfodringen åka med lastbil till stan. Kolla en grej.

Nån träning i em.

Se om jag hinner med sista på uteboxar. EFtersom fredag försvinner behöver jag planera klart läger till helgen. Bäddat klart men dom är 5 så en får sova nån annanstans……Får kolla detta.