05.30 Fikar. Ska strax gå ut för stalltjänst samt avresa 8 till Strömsholm. Festus på träning.
Igår stalltjänst sedan en snabbis till stan o köpte ett presentkort till Birk då idag är de dagen då precis i detta nu låg jag på nåt uppvaksgrej efter att Birk lirkats ur magen. Satt lite fast…..så i detta nu var han väl nån timme gammal.
Vicken grej!!!!
Han ska iväg till jobbet/praktiken och jag iväg o Lars på väg hem från Gävle.
Hämtar mor m lastbilen på väg hem från Strömsholm så blir de ett enklare firande här hemma, Birk hade inte tid, va nåt med bilen igen. Han ville ha Tacos,
Tre sidor klara på uteboxar och har några vita att måla gång nr 2 inne. Kul. Sedan blir de trimmer och någon växt. Har ju två rabatter med några liljor i men behöver fräschas upp.




