05.59 Fikar. Gjort info till läger. Igår va de vilodag för Festus. Jag var in till Karlstad med lastbil o kolla lite grejer. Jag småfixade med uteboxar, planterade och har målat klart. Krattade.
Fick försöka med gräsklipparen då trimmern inte funkade.
Hade nån lektion. Gjorde tillsammans med Fernisfamiljen en gräshagegrej till lösdriften. Hoppas de är kvar idag.
Kollade Mästerkock. Bra Jacob.
Nu ska jag ta stallet och rida innan avfärd till Karlstad. Ärenden. Nån träning. Behöver fixa de sista eftersom i morron försvinner så att säga.
I morron heldag i Närke med avfärd 06.00 .
Fick en klipptid nästa vecka. Jag har lugg i ögonen men är väl varken fulare eller finare. Svårt i denna åldern.
Behöver sälja nån häst. Orkar/hinner inte med. Kan ibland ramla ner i ett hål o inte tycka de är roligt för de går sällan o slappna av liksom.
