05.39 Fikar o skriver ut protokoll….hängt tvätt och en ugnspannkaka i ugnen. Vaknade för tidigt….mkt att greja med.
I går tog jag stallet sedan va de Festus. Hade tänkt prova Rollo men de va nog inte den bästa av tillfällen till den premiären.Hade en plan att lasta 13 och innan de fodra lunch.
Planen höll. Färdigriden 11 och den timmen blev de gräsklippning. Får ta trimmern idag.
Lastade och in m Moet. Lite som jag trodde….ohalt på longering o rakt fram men reagerade lite på böj. Behandlad. Ingen Midsommartävling. Glad jag litade på ”känslan”, de va inte ”bara”skit i sadeln . Kände inte igen han …..
Lars in o mötte upp så jag kunde åka till Kil för träningar. Hade 20 min tillgodo så jag handlade lite bröd o så till tävlingen som är idag.
Hemma 21…gjorde klart pajen till funktionär.
Nu är de faan en ny dag. Ska rida tidigt. Trimma gräs. 11 till vårdcentralen för koll av skumt födelsemärke.
Sedan är de bara o välja i högen av ”att göra”. Manegen…cafeteria,,,,utebanan….domarbåset…..Inte stor tävling men de behöver va iordning.
Jag är lite pirrig då jag inte har nåt stort inbokad i helgen(vad jag vet) Tror de är nån månad sedan dammsugning i huset..måste kanske ladda med påsar till sugaren. Usch vade är snuskigt inne.
