05,58 Fikar. Så fint ute….sol men krispig luft. Love it.
Sovit piss. Alltså om man är trött att man inte ”bara” sover som faan??
Red Festus fm igår. Gick rätt bra. Fick några jättefina tramp. Mockade klart i stall…Sedan va de fokus på tävlingen. Gick med trimmern o fixade. Lars hade fixat banan superfint och de nya bokstäverna hade premiär.
Flyttat ner lastbilen till huset , har en plan att städa ordentligt.
Idag blir de rida Festus och ha en träning. En sväng till Karlstad.
Har sedan alternativ…..städa hus? hönshus? lastbil? Sekretariatet? Baracken vid stallet?
Tror jag ska börja med huset faktiskt. Tur att jag rent generellt gillar att städa. Speciellt om jag slipper titta på klockan.
Ja just de behöver betala räkningar, maj månad gick fort o jag tror jag släpar sedan april tyvärr.
Göra planering inför kommande läger, har ingen ordning alls.
STudent??!!!! Försöker planera men Birk är i de läget svårkommunicerad gällande vad som ska gälla.
Tänker väl att en ”grej” blir fredag 5 typ 14-17 eller nåt ..de kan väl funka? Har ju aldrig haft nån student förut. Han vill ha grillade hamburgare…..gillar ju inte plockmat generellt.
