26 maj

06.09 Fikar. Huvudvärk. Behöver få upp nåt fönster. Varmt. Idag ska jag försöka mej på att landa.

Behöver landa från allt som hänt och vara förberedd på de som ska hända.

En mental reset för att försöka komma i fas.Ibland är man före i ett stressmoment o de i sig sabbar nuet. Och vice versca.

När jag i detta nu …..kommer på en träning jag glömt som är idag. Inte här utan utomsocknes…….GAHHHHH.

Nu får jag hoppas Lars kan vara behjälplig….fasen oxå,

I morron tävling hemma samt kolla upp ett födelsemärke som är lite skumt.

I går åkte min första GrandPrix häst till nytt boende. Iogurte dansade igenom besiktningen och for till Stockholm. Håller tummar för att de blir bra , supergullig köpare och bra boende.

Usch nu blev jag verkligen stressad……