06.05 Fikar. Tjugofemte maj…..BÄSTA tiden. Man behöver njuta mer. Under tiden händer saker…av alla möjliga sorter. De ska hanteras,värderas och ibland lösas. Livet i stort men de blir en del .
Härlig helg i Kimstad med trevliga allt. Kollegor,ryttare och funktionärer. Nya ansikten men mest gamla bekanta.
Denna vecka är de tävling på hemmaplan. Spännande.
Har lite brådis även denna morron så mer i morron.