05.40 Fikar. Knölig fm med ridning,intag av olika hästar till hovslagare och kom på…..tandläkaren till mej kl 10.45. Den tiden som jag skjutit på sedan oktober. Åhhhh
Igår blev de en del gjort. Skönt. Red båda Festus extrafin. Kolla på Signe. Såg bra ut.
Satte dill,persilja och spenat.
Öppnade en hage till gräsbetande.
Jag o Lars till mor och skurade klart altantäcket.
Handlade delvis till helgens kurs
Lagade köttfärsröra till pajen som ska va i helgen, lagade en fiskgratänf och gjorde en ugnspannkaka.
Behövde inte vattna eftersom de regnade, inte mkt men lite. Glömde städa till höns . Får bli idag eller i morron.
Ska ta en tur till Karlstad idag. SMågrejer ska fixas.
Behöver planera när jag ska hoppa upp på den finaste? Rollo Lodbrok Ragnars lillebror. E Rockabye .
Han är 4 år och funderar på 4 års klass. Den är fint inriden av Anna , jag har inte ridit honom men han är snäll så de är inte av den anledningen. Tid och mentalt prio.
