06.12 Fikar. Världens bästa årstid. Mitten på maj eller maj överhuvetaget. Brukar va ljummet, insektsbegränsat och sommar framför. Men oxå rätt påställt jobbmässigt.
Igår va de rida. Tyckte jag kom ett snäpp bättre med Moet och rakriktningen. Festus trampade faktiskt. Synd o få 0 på tävling men de va en kombo av orutin hos båda, momentet och hans personlighet.
Så idag blir de rida igen samt lite(eller mkt) annat. Igår blev de årets första gräsklippning och fick en vattenslang ikopplad.
Gjorde en inköpslista till läger-maten för snart försvinner de dagar då Grevagården stundar. Åker onsdag lunch och hem fredag men tar roligen turen över Närke hem där mina träningar är. Vi får se.
Ska sätta lite dill o grejer i pallkragarna och försöka ”höfsa” till de vid uterummet. dvs ute med blommor etc… de värsta kalla ska väl vara borta nu.