9 maj

06.00 Fikar. Fixat lite bland skräp i hallen….Gud va de pallrar upp sej med skräp o grejer. Lägg till 6 timmar på varje dygn så man hinner.

Avresa 7 igår hemma 19.30 DEN dagen va oxå lång hahahah.

Nu blir de två dagar runt Molkom Ingen utflykt , skulle va om jag åkte o köpte rödfärg till uteboxar???

Jag ska iallafall börja med att rida fint på de två nyskodda godingarna i stallet. Festus o Moet. Faktiskt haft semester från mej i tre dagar. Iogurte ska träna med Signe. Ska kika på lite annat stallfölk oxå.

Tittade ikapp förrädarna när jag kom hem….så stölliga de är!!!!

Försöker få ihop närmasta 2 veckor…logistik med allt. Inte helt lätt. Ska bli skönt när kalendern säger 26 maj. Puh.