8 maj

05.32 Fikar. Trött o lite solbränd av en dag i solen. Heldag med träningar. Nu va de Kils-hållet.Kul. Kom hem sent (för o va mej-mitt i natten) 22.30 har ju dock överlevt även de.hahahah

Innan avfärd hade jag släppt ut o mockat stallet men idag hinner jag inte de. Ska åka 7 mot Lindesberg. Gör mitt bästa dock.

Igår hann jag ta en sväng i cafeterian och skurade skåpluckor bl.a

Startlistor till SM kommit ut. Inte som jag spekulerat så de blir lite knöligare men går att lösa,Man får prata ihop sej.

Ännu en natt med minusgrader. STackars plantor men får hålla tummarna..

I morron hemmadag och planera klart lägret. Maten, och att de som ska finnas finns. Bubblet osv. Kanske införskaffa färg till uteboxarna. Ska måla.