30 maj

06.49 Fikat klart. Suttit här en timme o grejat men glömt Bloggis.

Igår red jag ett bra pass på Festus…vad han lär sig. Det har tagit tid men man börjar ana att det går.

En tur till Karlstad med mor. Inköp av katthus till uterum. 50:- loppis. Var en hörnbyrå modell liten som kunde skruvas upp på väggen

STädade upp…. så skönt. Badrum mm. Har nu på morron inventerat i anmälningar läger. Kul.

Mindre kul är att min profil på Facebook är kapad och anmälningar mm skickas ut hej vilt. Jag vet inte hur man byter lösenord…..

Lars fixat dörr till uterummet. Slipper gardin.

Idag inköp av kostym till Birk bl.a