06.00 Fikar. SOvit bra. Gött Öppet fönster.
Idag är de nån träning och sedan till mor på fika. STalltjänst o ridning först.
Lars åker bort o jobbar nån dag.
Igår va de rid-vilodag. Känner mej direkt slarvig när jag inte rider . Jag o Birk åkte till Karlstad för inköp av examenskostym. Lite diskussioner om vart man ska handla……lyckades få han ut ur Dressman och över till Jack&Jones . Dressman lite gubbigt tycker jag. Supersnyggt Kavaj-byxor-skjorta-slips på J&J
En blå färg-inte svart.
Köpte även skor. Slitna sneakers inte så fint till
EN målarinsats på en timme hanns med. Provade de vita jag tänkt inne i stallet. Tänkte de skulle lysa upp lite.
Delade en flaska rött som va görgött. Vi somnade i omgångar o de va en trevlig kväll Hahahahahah Faktiskt.
