04.45 Fikar. Huvudvärk…..går över. Strax stall. Lasta o va iväg kl 6.
Kursen i helgen avlöpte väl och tycker man får till ett bra koncept med grejer. Behöver byta ut nån madrass….för hård. Anande detta.
Idag hinner jag inte skriva så mkt nej för B tränar examination på Strömsholm stundar. Jag ska va eleven…..spännande och intressant. Hemma vid 16.30 då är jag ledig tror jag. kanske….
Startlistor ute för Kimstad. Dömer alla tre dagarna. Spännande