13 maj

06.07 Fikar. Idag åker jag o Iogurte till Grevagården för att Signe ska rida Children SM. Stor grej för alla.

Jag åker sedan mot Örebro fredag fm för träningar. Den EVENTUELLA finalen går lör em så de hade ändå inte varit möjligt då jag har ett läger (som dessutom blivit flyttat flera ggr)

Lars åker ner o hämtar hem lastbilsekipaget. Antingen fredag eller lördag beroende på.

Så innan nu ska jag rida 4 hästar. Mer avspänt när jag inte ska rida själv. Hahahahah med packning o så.

Igår va de stallet sedan åkte jag till mor på fm. Nu är altandäcket klart, linoljesåpat och ställt iordning. Dahliorna är satta i sina krukor och står på plats.

Åkte hem o red Festus.

Börja måla ….nu är gavel klar på uteboxarna. Ingångsgaveln.

STädade hönshuset. Sedan va de fixa med tomatplantor jag fått samt hänga upp o ställa iordning Pelagonier i uterummet.

Packade lite till resan. Tror allt är förberett till läger. Inte så mkt tid till övers.

Kommer inte att blogga förrän lördag