05.52 Fikar. Lite trött känner jag mej allt….. åkte 06 hade släppt ut o mockat tre innan…hemma 19….gjorde klart pajerna. Men de ska bli kul idag. Efter lunch kommer 5 tappra kursare…de droppar in lite efter behag. Ska börja rida direkt efter morronbestyren och sedan är de att checka av allt så de är förberett. […]