05.37 Fikar. Ugnspannkaka in the making. Rätt lång dag igår oxå..Följde planen o hann rida båda innan avfärd 9.30. Till morsan o bytte bil. Funderade över ämnet jag skulle prata om …finns mkt att reflektera över. Tänkte på hur man värderar sin prestation och att man hamnar rätt i den. Vad är rimligt??? När jag […]