05.56 Fikar o jag skojar inte. Hahahh Första april. Igår red jag och de gick fint. Hade en plan och följde den . Vädret va sådär på fm men helt plötsligt fick de vårkänslor….jag o Larsson fixade lite inne i manegen efter vinterns målande o annat skräp som legat. Jätteskönt. Lunchade min älgköttfärssås med spagetti […]