1 juni

06.13 Fikat klart. Fixat med meny till läger.

I morron Birks födelsedag. Faller i lite ”glömska” mot examensveckan…inte så man glömmer men de blir två grejer ….nära med likande grej liksom.

Birk jobbar i morron, Lars kommer hem nångång på em tror jag. Jag är o tränar kommer hem vid 17. Men de blir nog bra…om han ens vill vara hemma? Hahahha. Finns kanske nån bil att laga.

Igår ett bra noggrant pass på Festus . Var till mor en sväng och målade lite på em. Uteboxarna får sej ett lyft.

Idag rida och stalltjänst. Har några grejer. Stolpa en hage,fortsätta måla. Plocka runtikring skräp. Packa lastbil. Bara en häst men den står vid hus…. ja just de. Den står där för jag skulle städa den…..

Kanske hinner ??