05.39 Fikar. Sovit OK Varmt . Behöver få upp nåt fönster.
Vad än jag skrev eller ha sagt så ska ju Birks examensmottagmomg eller vad de nu heter vara den 12 juni.
De är så rörigt med alla datum och händelser. Birk fyller dessutom år 2 juni så de händer grejer.SKa o träna för EvaKarin den dagen…
Igår red jag Festus och hade stalltjänst. En tur till Karlstad o handla på Coop. Hämtade en tränsdel som varit inne för länge.
Fick fram lite recept på hamburgerbröd man kan baka då Birk vill ha grillat på sitt ”event/fest”
Behöver idag ta tag i kontorsgrejer. Sa de igår . Hann inte.
Tog däremot tag i köket…..torka golv o gjorde de värsta …..usch va skitigt. Fixade en del med växter,plantor här vid huset.
Duschade Nisse, duschade mej.
Idag inget Närke. En kunde rida 9 på et ställe , en annan nån annastans 12 och sedan efter 14. ALldeles för rörigt och ganska få.
Lika i år….midsommar. Man ska planera priser, mat o annat MEN man vet ju inte ens om de blir…..få anmälda. Svårjobbat då.
Eller svårmotiverat kanske de är ….
Idag vet jag inte….jo de vet jag. Ta stallet o rida. Sedan pappersgrejer
Hahahha Kom på en rolig grej.. Lars är i köket… har nån släpkärra som ska fixas vet ja… Jag går upp i trappan och jag hör han säger: Va gör du i morron??? Jag stannar till o säger…njae de vanliga.
Han säger kan du åka till Filipstad o besiktiga kärran….??? GAHHH tänker jag,,,så töligt men kan väl inte säga nej…Han säger vid 9 tiden. Jag tänker Ok ut med hästar o sedan sticka. Jag fortsätter gå och säger OK jag fixar,
Upp till TV soffan o sätter mej o äter. Lars kommer upp. Jag säger eter en stund: Vilken tid va de nu igen??? Vadå säger han….besiktningen..säger jag.
Hahahahh han hade pratat med en annan gubbe i telefon och bestämt om besiktning och jag trodde han prata med mej. PUH!!!!! Kände hur ledig jag blev
