19 maj

05.26 Fikar. Ingen huvudvärk men ap-trött. Så kan de va . Väder på ens sida iallafall!!!!

Hästarna så duktiga igår. Både att hantera på träningen och ridningen. Träningen gick fint. Red för Anna Blomdahl från Särö och Carl Hedin. Båda superbra. Gillade båda hästarna!!!. Varför skulle man inte? hahah.

Bra snack och inspirerande . Nya sätt o säga saker, de mesta är ju grunden . Eller allt egentligen. Resten är detaljer.

Hemma vid 17. Fixade lastbil någotsådär och förberedde kvällen men Fernis fodrade.

Idag är de stall o rida 2. Sedan en mixad tur till Årjäng för träning, bilvård och umgänge. Hemma i morron.

Får skriva mer vid mer tid. Nu minut-koll inför idag.