17 maj

05.36 Fikar. Huvudvärk…..som går över. Först av allt…. när jag kom in efter haft en supertrevlig middag med kursgänget kolla jag tre bidrag på Eurovision. Bl.a Bulgarien. Lars sa : Den här låten är konstig…….Faan sa jag den är ju skitfrän!!!! Den vann ser jag nu. Coolt.

Nåja, lika trött idag o orkar inte skriva allt. Är i baktakt liksom. Men Iogurte o Signe hemma. Sista dagen helt OK. Bra jobbat. Iogurte är inte alltid som påräls. Tror inte han ”gillar” meeting. Blir fel för han liksom. De hade varit ute med han jättmkt igår, de är ju heller inte alltid lätt om de blåser o regnar. MEN nu funka de iallafall och slutade på 6 plats av 8 i SM!!!!!!

Jag var här hemma och förberedde kursen, red och fixade.

Deltagarna anlände efter lunch och vi red sedan käkade. Gick fint.

Idag ska vi rida igen och är väl klara runt lunch. Ska rida 3 st idag.

I morron måste jag åka 6 till Strömsholm då mitt första pass är 10.