16 maj

06.18 Fikar TIDSPRESS som vanligt. Hemma igår efter 2 dgr på Grevagården och hemgång via Lindesberg o träningar. Hemma 20.00 Kom just på jag är typ ”själv” i helgen.

Schema: Stalltjänst-alla ut och mocka. Rida 2 st. Regnar!!!!!!

Dammsuga cafeteria, lasta in i den kylen, förbereda boxar för kursen.

Fixa fika.

Förbereda maten-dukningen.

Kursdeltagare kommer efter 12.30 för installering. Första rider vid 15.

Behöver jag stressa??? Kanske inte??! Gör jag de??? Givetvis.

Men vädret,,,,, kladdigt är bara förnamnet.

SM Grevagården? Ja lite blandat. Har väl gått bra egentligen. Igår tramsa sej Iogurte på framridningen och ryttaren kontrade med felridning. Så är de . Mkt adrenalin på en framridning med fjortisar.

Signe gör ett bra jobb. Bitvis lite konstiga siffror men så är de.

Idag rider de sent på eftermiddagen.

Lars åker ner o hämtar Iogurte, stallhjälparna är dels nere på SM dels håller på med bröllop o annat.

Därför tomt.

Men nu laddar jag om och sätter fart. Gräddar pajskal just nu. Får gå ner o kolla.