06.00 Fikar. Fixat lite bland skräp i hallen….Gud va de pallrar upp sej med skräp o grejer. Lägg till 6 timmar på varje dygn så man hinner. Avresa 7 igår hemma 19.30 DEN dagen va oxå lång hahahah. Nu blir de två dagar runt Molkom Ingen utflykt , skulle va om jag åkte o köpte […]