05.32 Fikar. Trött o lite solbränd av en dag i solen. Heldag med träningar. Nu va de Kils-hållet.Kul. Kom hem sent (för o va mej-mitt i natten) 22.30 har ju dock överlevt även de.hahahah Innan avfärd hade jag släppt ut o mockat stallet men idag hinner jag inte de. Ska åka 7 mot Lindesberg. Gör […]